Support - Webmonitor system
Her finder du svar på de fleste spørgsmål vedr. vores Webmonitor system, herunder gateway og netværk.
Her finder du svar på de fleste spørgsmål vedr. vores Webmonitor system, herunder gateway og netværk.
Gælder kun solivia monitor 1.0
Normalt vil webmonitorsystemet fjerne alle fejlmeddelelser, når anlægget har kørt stabilt i et døgn. Men i visse situationer forbliver fejlene, og man skal selv ind og bekræfte at fejlen er fjernet. Det gøres på følgende måde:
a) Log ind på webmonitor siden
b) Tryk på systemstatus i øverste menu, og herefter på "Alerts".
c) Scroll ned til bunden af fejlen, og klik på "Resolved" og derefter på disketten for at gemme. (Se billede herunder)
d) Opdater siden med F5, og fejlmeldingen er nu væk.
Viva Energi A/S
Rosbjergvej 30A
8220 Brabrand
Tlf. 70 22 70 40
CVR 29 82 24 41
info@vivaenergi.dk
Her kan du betale med: Dankort, MobilePay, Mastercard, Meastro, Visa, Visa Electron, V PAY, JCB og American Express. Se handelsbetingelser.
Ophavsretten til indholdet på vivaenergi.dk tilhører Viva Energi A/S, og må ikke kopieres til kommercielt brug. Læs mere.
Viva Energi A/S | Anelystparken 43B | 8381 Tilst | Tlf. 70 22 70 40 | CVR 29 82 24 41 | info@vivaenergi.dk
Copyright © - Ophavsretten til indholdet på vivaenergi.dk tilhører Viva Energi A/S, og må ikke kopieres til kommercielt brug.